Home Print Sitemap

PROJECT MANAGER - Marine & Offshore - (STILLINGEN ER BESAT)

 

Virksomheden
Vores kunde er verdens førende inden for flere af sine produktområder. Virksomheden er inde i en meget positiv udvikling, og har 500 meget kvalificerede medarbejdere globalt.
Innovativ produktudvikling, kundeorienteret opbygning af organisationen og håndteringen af logistikken har givet virksomheden et pænt forspring i forhold til konkurrenterne inden for branchen. Beliggenhed i den midt-/nordvestlige del i Region Midtjylland.
 
 
Jobbet
Med reference til Technical Manager vil du få en bred vifte af selvstændige opgaver, spændende fra henvendelse fra kunden til idriftsættelse on site. I samarbejde med organisationen håndterer du egne projekter samt projekter med tilknyttet/-ede Project Engineer(s):
- Rådgivning og dialog med kunden for bedste løsning
- Tilbudsgivning
- In- og ekstern koordinering af kundetilpasningsprojekter
- Tilpasning af software i ANSI C
- Udarbejdelse af dokumentation
- Simulering af systemet i testtavlen
- Systemtest med kunden ved aflevering
- Deltagelse ved idriftsættelse
- Økonomi.
 
Du vil indgå i en afdeling med 10 medarbejdere, og få et tæt samarbejde med dele af den øvrige organisation.

 
Din profil
Den ideelle kandidat er uddannet elektroingeniør, maskinmester eller har en tilsvarende el-teknisk uddannelse, gerne med praktisk erfaring inden for marineapplikationer, og/eller elproduktion og styringer. Du har erfaring med programmering, og er således selv i stand til at tilpasse virksomhedens produkter til kundens behov.
Du taler og skriver flydende engelsk. Tysk eller et andet fremmedsprog vil være en fordel.

Som person er du en udadvendt og proaktiv holdspiller. Desuden er du i stand til at håndtere mange opgaver ad gangen og samtidig have sans for detaljer.
Du ved, at nøglen til succes er at netværke med dine kolleger og eksterne partnere.
 
Global rejseaktivitet på 20- 60 dage årligt.
 
 
Du tilbydes
Du bliver en del af en virksomhed i vækst med store internationale ambitioner. Organisationen er præget af meget motiverede, selvstændige og ansvarsbevidste medarbejdere, som alle sætter kunderne i centrum. Ud fra ønsket om at fastholde dygtige medarbejdere lægges der stor vægt på et grundigt introduktionsforløb og effektiv personalepleje, og der er derfor fx. i videst muligt omfang en fleksibel indstilling til arbejdstid, en politik for hjemmearbejdspladser, en åben informationspolitik, favorabel kantineordning, pensionsordning osv. Løn og benefits efter kvalifikationer.
 
 
Ansøgning
Send venligst din ansøgning mærket 169.12.11-F6 med CV til info@entermanagement.dk eller ENTERManagement, Vestergade 32, 8600 Silkeborg eller via dette link.
 
Din henvendelse behandles naturligvis fortroligt, og personlige oplysninger videregives kun efter aftale med dig. Du er velkommen til at kontakte Per B. Linneberg på tlf. 2277 1491.

Tip en ven om dette stillingsopslag

Tip en ven om dette stillingsopslag
ENTERManagement - Vestergade 32 - 8600 Silkeborg - tlf. 8610 1491 - info@entermanagement.dk